Projekt se oficiálně nazývá „Poradenství v oblasti chovu ryb a drůbeže“, to je dosti dlouhý a obtížněji přeložitelný název, moc se nehodí pro běžné používání. Ve slovní zkratce proto užíváme Fish & Chicken [fišendčikn] a jako jednoznačnou identifikaci používáme logo. Natiskli jsme logo na trička, čepice, používáme ho na oficiálních dokumentech a ve všech prezentacích. Je na projektových motocyklech i certifikátech o absolvování kurzů, které pořádáme. Logo se stalo mezi Angolany již od počátku velmi oblíbené. Při naší poslední návštěvě jsme byli opravdu překvapeni, když jsme potkali děti, tak mezi 6-15 lety, jak kreslí logo projektu křídou na úseky silnic s asfaltem v hlavním městě Kuito. Vedoucí projektu při tradiční identifikační procházce městem dokonce potkala dvojici studentů, kteří logo projektu vyrývali do kmenu eukalyptu kapesním nožíkem v parku poblíž Centra zemědělského vzdělávání. Místní řezbář v městské části Chisindo [šisindu], kterého známe, vyřezal prvních několik sošek ve tvaru projektového loga a dle jeho informací se budou velmi dobře prodávat.
Logo proslavil, především šaman Amarelo Ngonga z vesnice Nequilo [nekilu], kde jsme vybudovali demonstrační farmu, když prohlásil, že logo nese síly dobrých duchů. S pomocí soukmenovníků se Ngonga vydal k řece Kukemá, kde nakreslil logo bílou barvou na velký černý kámen. (GPS: 12 46 10 S 17 03 36 E). V polovině minulého roku, potom co se rozkřikla informace o tom, že se jedná o feitiço [fejtýsu] – kouzlo, obyvatelstvo ze širokého okolí začalo přinášet obětní dary k velkému kameni s logem. Protože se jedná o zemědělský projekt, hlavními obětními dary jsou: kukuřice, maniok, brambory, ale především ryby a drůbež.
Podle současných statistických údajů provinciální vlády v Kuitu se tím nastartoval zemědělský růst v celém širokém okolí hlavního města provincie Bié a podle posledních zpráv vzrostla podle odhadu zemědělská produkce v provincii za rok 2008 nejméně o 15,83%.